dimarts, 21 de setembre del 2010

Que es noti que no entreno!

Com que fa molt que no entreno gens,tinc molt temps lliure per buscar coses interessants per internet.
Avui he afegit una de les pagines que he trovat ultimament,a la llista de pagines que segueixo.
La pagina es aquesta i hi trobareu molts articles interessants per a els esportistes com vosaltres.

Jo segueixo sense fer res.

Dissabte 1:30 de Cx
Diumenge una sortideta em la flaca,per acompanyar al Ru, ell si que entrena!
Dilluns al mati una mica de gimnas,escalfament i 4 peses,per despertar-me i anar em els ulls ben oberts a la feina.Al mitg dia una classe de spinig,per omplir l'estona lliure que tinc.

Avui fot una dia tot lletg i tinc la tarda lliure,aixi que segurament vagi una estona al gimnàs.No per entrenar eh! Nomes es per no omplir el blog de xorrades varies. :)

I per acabar...

ESPECTACULAR!

3 comentaris:

Clara ha dit...

Doncs nen, comença a rodar que al final, fins i tot jo et guanyare ja ja ja..Una abraçada

Unknown ha dit...

Pues no te queda na... :P

andreu ha dit...

Gràcies per recomenar-nos.
Cada dia posem un post nou sobre entrenament, salut, nutrició...
Salut!
www.slooping.net