divendres, 10 de setembre del 2010

Les Angles (Bikepark) :D

Despres d'estar tota la setmana parlant d'anar a La Molina, a la nostra amiga Ada,no te res millor a fer que tallar-se la ma preparant el dinar.El tall sembla que es prou important i no es que sigui millor no agafar la bici,mes aviat es que no la pot agafar.
Em aquest panorama,al final decidim fer un canvi d'ultima hora i anem a Les Angles em l'Heri i el Ru.
Recordo que l'any passat a l'heri i a mi ens va agradar molt i ja tenia ganes de tornar-hi. Aquest cop pero,les pistes estaven mes machacades,hi havia molta mes gent i el terreny estava molt sec.
L'any passat em va costar agafar el ritme de baixades,aixi que varem començar em la mes facil.Una pista verda molt facil,pero no per aixo avorrida. L'Heri es va escapar a la primera corba i el Ru tb em va deixa prou aviat.Ara per aixo,com que ja ho se,no em preocupa.Ja farem mes baixades :)

A la segona repetim i res,seguim igual.Aquest cop pero,el Ru em deixa passar i intento seguir al Heri,pero res,a cada peralte s'escapa i no hi ha res a fer. Anem fent baixades,tb anem a les 2 blaves,parem a menjar una mica (fins hi tot va caure una petita mitgdiada a la sombra) i tornem a baixar.
Ara si! :D Sembla que aquesta pista blava s'em dona prou be i el petit descans m'ha anat prou be. Les pistes blaves son una mica rollo enduro.Si que baixen (i molt) pero tb tenen algun tram de pedaleig.

Tot hi aixi,s'em va resistir un tallat que l'any passat em feia i a la ultima baixada que vaig fer,vaig notar unes punxades al colze dret,que em van fer plegar avans de la ultima baixada.




Aprofito la entrada,per dir que porto tres setmanes sortin prou sovint i especialment aquesta ultima.Avui ha sigut l'unic dia de la setmana que no he fet res i la veritat es que fins hi tot m'ha costat no anar en bici,ni al gim. Al mati tenia una energia fora del normal.No he aguantat al llit i a les 8:30 ja era a la botiga per fer alguna cosa.Menys mal,pq si no,crec que no auria pas pogut entregar totes les bicis que faltaven per aquest finde. Ara mateix estic K.O ,pero espero llevar-me dema al mati em la mateixa energia que avui. Van a flipar a la pedalada dels desfrenats!

Ah! I tambe vaig estrenar uns plats nous. Ja fa uns dies que vaig treure el plat gran i vaig posar un 22/36. Fa temps duia els Q-ring i m'agradava força,pero ni em la Liteville,ni a la Genius es pot ajustar la alçada del desviador i el plat gran tocava. Ara pero,al no portar plat gran... :)
Ara em els Q,port-ho un 23/38 que esta prou be.Poder no es ideal per competir,pq en algunes baixades o en els plans em faltaria traca,pero per un glovero com jo ja esta be.

6 comentaris:

willis ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
willis ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Gerard ha dit...

Que així sigui!!!! per la desfrenada també trobaras una mica de bike park, sobretot de pujada !!! ens veiem.

klein ha dit...

23/38? Quina combinacio mes estranya? Jo a la Merlin porto 28/42

Unknown ha dit...

Un 28/42 es per gent que esta forta!
Jo em el 23 i el 32 del pinyo ja vaig just a depen quina pujada i el 38-11 nomes sem queda curt quant vaig em depen de quines males companyies.

Ada Xinxó ha dit...

Quin pal no poder-vos acompanyar a les Angles! tot i que pel què dius em quedo amb la Molina! la temporada vinent hi tornem, eh!! La setmana abans cuinarà el Santi, jejeje