dilluns, 13 de setembre del 2010

Desfrenada i cap de setmana del 11 de setembre.

Ja comença a fer uns anys,que algun club o altre aprofita la diada del 11 de setembre per fer alguna pedalada.
Aquest any,em l'Heri i el Ru,em decidit anar a la Desfrenada de besalú.

Primer ens varem sorpendre per la quantitat de gent que hi havia (480 bikers,segons ens va comentar algun dels organitzadors) Tot hi aixi,no varem tindre de fer gaire cua per fer les inscripcions. Ens canviem, preparem les bicis em els dorsals i fem una petita volta per el poble per semi calentar,ja que tampoc donava temps per mes. A la sortida hi havia molta gent ja,aixi que ens varem posar a un costat del carrer i varem esperar a que sortissin els mes motivats.

A la que el grup es va anar estirant una mica,el Ru i jo varem anar pillant un ritme prou bo. Al principi era tot pista ample,on es rodava be i cada un s'anava posant al seu lloc. Al cap d'uns km i despres de la primera pujada durilla del dia, varem arribar al primer avituallament. Ens varem parar per omplir diposits i seguim. Ens havia passat prou gent al parar i varem pillar una mica de trafic a la baixada que venia. Un corriol chulisim,que tenia pinta d'estar acabat de fer.
Al segon avituallament ja no ens varem parar,mes que res per treure gent del mitg cara a la baixada.Aixi millor,mes net i podiem anar mes al nostre ritme.Un altre corriol ben divertit i nosaltres ja pensant en la pujada llarga del dia.
Fins aqui tot un trencacames,em algun tram de pujada dur,pero curt i la resta de molt bon fer. La pujada llarga començava em algun tram prou dur,pero despres es feia mes suau,tenia un tram per descansar i de cop i volta ja erem dalt. Aqui ja,mes que corriol era una trialera.No una trialera super complicada,pero si que es tenia d'anar em mes ull i algun tram (sobretot alguna corba) prou complicada. Despres d'aixo,ja tocava acostarse al poble,passar per sota l'arc d'arrivada i anar a per la botifarra i la beguda.
En fi,la pedalada genial.Un recorregut molt chulu,sense ser matador ni dificil,bons avituallaments i ben marcat. Segur que l'any vinent la gent repeteix.

Apa,vaig al gimnas,a treballar i al gimnas i a treballar i despres continuem ;)

Be,segui em el cap de setmana.
Despres de la pedalada, varem fer una birra al poble i varem anar a dinar em les meves amigues i les criatures. Algu a jugat mai al scooby-doo? Tot una experiencia veureu en viu :)

Diumenge va ser un dia mes tranquilet. Despres de parlar de fer moltes coses,al final em vaig cadar sol i vaig sortir una estona em els sliks muntats a la CaXitos.


Una setmana prou completa de bici,em bones sensacions i aixo si,no hi ha manera de motivar-me per corre.Pero tampoc em preocupa,aixi ja m'ho passo molt be.


4 comentaris:

Clara ha dit...

Ei lo millor es festejar la diada fem al que mes ens agrada, tu fent una pedalada amb Ru i jo fem una ruta llarga BDN-Turo..Apaaaaaaaaaaaaa

Ricard ha dit...

un 11/s ben aprofitat. llàstima del 12/s, haguessis pogut venir a fer la crono de corró!! el proper dia 26/s fem la crono de Montmany, a veure si t'hi apuntes, mira el bloc de la UCF: http://ccbsegu.blogspot.com/
apa, records

Unknown ha dit...

Jo a una crono? Uf,dons no em falten entrenos per fer una cosa aixi...

Unknown ha dit...

I el dia 26 hi ha la sortida al puigmal i la pedalada dels perduts.