dijous, 16 de setembre del 2010

Aviam si...

Vinga,un altre setmana ben moguda al sac.

Dilluns al mati vaig acompanyar al Marc al gim.Era el seu primer dia i no m'ho podia perdre :) Despres,a mitg dia,classe d'espining.M'agraden les classes aquestes de dilluns,el que passa es que tinc de dinar avans d'anar-hi i la veritat es que dilluns no em va anar gaire be.Un cop feta la classe ja be,pero avans de començar i mentrestant...

Dimarts va ser un dia interesant,encara que de moment no en direm res del tema :P Al mati un altre cop al gim i al vespre vaig sortir a rodar una estona.No se,devien ser 30 o 40 minuts i molt suaus.

Dimecres al mati,un escalfament i despres peses. (avui em feia mal tot,aixi que alguna cosa devia fer). Al mitg dia,despres de donar per impossible poder canviar uns pedals,vaig sortir em la CaXitos flaca. Una volta interessant i mantenint un ritme prou fort.

Aquest mati volia fer peses de cames,pero m'he llevat carragat i he decidit escalfar i fer uns estiraments. Avui ja no he provat de canviar els pedals,pero m'he endut les sabatilles de spining i aixi he pogut sortir a provar una Niner que ens han deixat uns dies per provar.


Les sensacions,tot curioses.Encara no tinc unes conclusions clares,pero hi han coses que m'agraden i altres que no.
En un principi la he trobat molt lenta,aburrida i dura de portar en general. No se,al arrancar per asfalt,s'em ha fet molt dura de moure.No em trobava còmoda em cap marchai l'escalfament ha sigut un suplici. Un cop al bosc,la cosa ha canviat una mica.
En pistes de terra dur i en mal estat per el pas dels cotxes, la bici es molt còmoda.Es gaire be com una doble.
La bici,tot i ser una talla M (jo vaig em L) es molt similar a la meva.Son molt llargues de tub superior i aixo,junt em les enormes rodes,fa que sigui difícil d'aixecar de terra. Tot i ser mitg centimetre mes curta que la Genius,aquesta encara costa mes d'aixecar i aixo que la Genius ja em costa feina...) Encara no he trobat un terme mitg,que em vagi be per pedalar dret i tb per fer saltar be la bici. O una cosa o l'altre. Aquesta,a mes de ser llarga i dificil d'aixecar,no em resulta agradable per anar dret.El tope de la funda del desviador (crec que es aquest) esta soldat molt enrrere del tub superior i al pedalar dret,toco em el genoll la funda.
En camins "trencacames" la bici va molt be.Un cop agafes velocitat,les rodes passen per damunt del que fagi falta i gaire be sense perdre velocitat.En rampes curtes de pujada,es mante be el ritme,pero si el baixes,despres es torna a notar lenta i dificil d'accelerar.
I be,arriba el moment de baixar per un corriol em ella.Creia que no m'agradaria,pero m'ha sorpres i molt. Segurament en una baixada em corbes mes tancades i lentes,no m'agradaria tant,pero justament en aquella m'ha agradat molt. La Niner es molt estable, i mante molt be la velocitat al passar per les corbes.Els neumatics agafen molt i absorbeixen moltisim.Un altre cop es com anar em una doble. Al final el corriol s'em ha fet curt i m'ha deixat ganes de mes.Aixi que li donem un altre oportunitat.
Ara provarem que tal en pujades fortes. Una pujada per un talla foc,que em la Genius no sempre puc fer sencera en bici. Plat petit,pinyo gran i cap amunt. Com que dret no hi vaig be,em quedo assegut i espero a que s'em aixequi la roda i tingui de posar peu a terra. Esper-ho,segueixo esperant... i de cop soc adalt. Vaja,si resulta que puja be la bici :)
Els neumatics traccionen molt be,la roda de davant aguanta prou be sense perdre contacte em el terra i quant el perd,no es torna ingovernable.
Dons res,si encara li tindrem de donar un aprovat... Tornan cap a casa i a plat,la bici ja no era tan avorrida ni tampoc costava tan de moure. Aixi que em les primeres sensacions,diriem que la bici es molt recomanable per anar rapid.Ja sigui pujant o baixant,pero que si vols anar a fer una volta,millor agafar les mtb tradicionals.

Aviam si me la deixen un cap de setmana i puc provar per mes terrenys.

Be,despres de la volta em la Niner,he arribat a casa,m'he canviat correns i cap al gim,que avui tocava estrenar-se a la classe de body pump.
Aixo ja es un altre historia! Primer,la monitora dient-me que agafes mes pes (sort que no li he fet cas),despres,anava perdut en cada exercici,pero la veritat es que m'ha passat molt rapida la hora i em treballat una mica de tot.

Ara em fan un mal important tots els musculs que tinc,pero em sento genial i no tinc molt clar que avui dormi fàcilment. A algu li fa falta una transfusió d'energia?

2 comentaris:

Pere ha dit...

Jo ja fa uns mesos que vaig amb 29er. Cuan l'hi agafes el puntillo a les pujades, pujen i molt.A mi em va costar una mica per que els desarrollos queden una mica mes llargs. Ara només et queda provar en llocs ratoners i trialeres, et sorprendrà. A la desfrenada almenys erem tres amb 29er,la meva orbea, una niner i una vodoo totes dues amb forca rigida.

Salut.

Unknown ha dit...

Aviam si la puc provar mes dies :)
La Voodo,es del meu amic Heri,el de www.tarreglolabici.com ;)