dilluns, 30 de novembre del 2009

Som PRO's

Aquet diumenge,em els de sempre voliem anar a buscar una trialera q sen parla bastan,pero q encara no coneixiem,i aixi poderhi anar en futures rutes.
Vem cadar LAda,el Santi,el Ruben i despres shi va afegir lHeri i la super PRO,la Nuri.Ara feia molt q no sortia em els domingueros,pero mira,coses que pasen aquet cop sha apuntat em nosaltres :)

Nomes sortir,ens vem fer una volta pel parque reconeixen el terreny.Com sempre a un ritme comode,fen broma i planejan noves rutes.
Aquet cop la ruta no tenia de ser molt dura i vem deixar q el Santi fes de guia :)
La pujada no va ser pas dura,pero tampoc gaire entretinguda,molta pista i algun tram asfaltat,encara q en aquets casos ja ens encarreguem nosaltres danimarho em petits piques. XD
Un cop al punt mes alt de la ruta,teniem de buscar on ens donesin de menjar.Al primer bar no ens hi van volguer,suposu q ja tenien la caixa plena i no volien traballar mes.Encara ens va anar prou be,pq al segon lloc ens va semblar genial i "estupendo".
Aqui es varem trovar al capita enciam,o era pescanova?
Hi vem agafar una mica de fred,pero en vem sortir em la panxa ben contenta :)
Ara ja tenia de ser tiran a avall ,em mes corriol i la famosa trialera q tantes ganes teniem de trovar.
La veritat es q la trialera va estar chula,pero el millor va ser el corriol de despres i sobre tot,la tornada pel mateix parc de Sabadell.Uf,quina manera de disfrutar! Aqui lHeri ens va sorpendre a tots em un ritme q no li recordavem pas.
Despres dalgun sustu,em algun arbre i algun atajillo, ja vem ser a Sabadell i ens vem tindre de seperar :( pero em la promesa de q la setmana vinen,ens ho tornarem a pasar tan be o millor i tot ;)
Com sempre que ens ajuntem em LAda i el Santi,mho he pasat genial i lunic q milloraria,es el mallot q duia lAda,pero bueno,tampoc pot ser perfecte :)
On dieu q anem aquet finde? XD






4 comentaris:

Santi Val ha dit...

Apunt apunt que no l'hi posan el teu nom aquell arbre i jo haig de millorar els atajillos jejeeje!!!
Quin riure de sortida, aquest finde mes i millor!!!!

Unknown ha dit...

Em els "V" q tan li agraden a la teva Ada,segur q mhi estampo.Q be van els hope. :)

Diumenge hi ha la pedalada de Vallgorguina i lany pasat em el Ru no la vem poder acavar,aixi q esta a la llista de pendents...

Ada Xinxó ha dit...

Doncs jo espero estar recuperada perquè porto un refredat del 15!

Unknown ha dit...

Cuidet Ada,pero sempre podem xatejar desdel llit mentre els demes van em bici :(