diumenge, 24 de juliol del 2011

Quina tranquilitat!

Ja tenim al maquines al Iron. Ada,Santi,Vicenç,Xavis i tot una colla de coneguts. Sort en tenen de que aquest any no hi hagi pogut anar, pero... ja hi tornarem ja! Esperem que els hi agradi i aixi hi tornem tots.

Com sempre que no tenim a aquesta colla per aqui, el Ru i jo em aprofitat per pendre'ns el finde mes tranquilament.

Ahir varem fer una volta per Puiggracios  i avui em tret la pols a les flaques (jo a la CaXitos)

L'objectiu, com no podia ser d'altre manera era anar a menjar i ho em aconseguit. Bueno, el Ru tb volia fer no se quina volta i aquest objectiu no s'ha complert, però bueno, l'objectiu important era el meu :)






2 parades importants a menjar, i tot per anar de Campdevànol a Ripoll!  Si es que som uns craks :)

3 comentaris:

Xavi ha dit...

jajajajaja... Pobre Ru! Li has tallat les aspiracions ciclístiques!

Clara ha dit...

Francesc fas cara de passar molta gana, mes val que continuïs menjant mes i millor per que al final no et veurem…

Anònim ha dit...

Doncs sí Xavi, en Francesc és fa gran, jajaja!!! Baixant de Coll de Jou cap a Ogassa deia que li feien mal les mans i que tenia fred, 24 de juliol i tenia fred, així que la pujadeta que ens quedava de només 2 kms. queda pendent per un altre dia. Enlloc de fer la volta fins a Camprodon, ens vam estalviar la pujadeta a Sant Martí Surroca i la baixada de ciment de després per anar directes a Sant Joan de les Abadesses i d'allà a Ripoll per la ruta de Ferro. Tot i això ja van ser uns 100 kms. prou exigents, en un entorn magnífic i per unes carreteres amb poc trànsit. Campdevànol, Gombrèn, Castellar de n'Hug, Coll de la Creueta, Collada de Toses, Planoles, Ribes de Freser, Bruguera, Coll de Jou, Sant Martí d'Ogassa, Ogassa, Sant Joan de les Abadesses, Ripoll.

Rubén