diumenge, 31 de juliol del 2011

Els miracles a Lurdes!

Pues eso,  com el Ru i jo no tenim molt clar si ara podrem seguir a tots els Iron bikers, em anat a Lurdes a veure si es produeix el miracle.

Ja que hi anem, el Ru ha preparat una ruta prou maca i aixi a mes passem el dia.

Campdevànol
Gombrèn
Coll de Merolla
La Pobla de Lillet
Guardiola de Berguedà
La Nou de Berguedà
Vilada
Borredà
Cobert de Puigcercós (Càmping)
Camí asfaltat Riera de Merlès
Prats de Lluçanès
Olost
Vic

Com sempre que podem, buscant pistes o carreteres secundaries, per evitar al maxim els cotxes.





A part de la ruta, per poder quedar amb el Ru, he tingut de marxar de casa a les 7 per baixar a La Garriga i agafar el tren, el que vol dir... que despres del tute amb ell, tb he tingut de tornar a casa. La veritat es que hi ha dies que costa tornar a casa. Li estic donant voltes a demanar un tren cremellera que pugi de La Garriga a Sant Feliu. Faig un grup al FB?

Ahir varem fer una ruta mes "light" i vaig pujar cap a casa com un tiro. Varem quedar amb les MTB i com el temps no estava per gaires virgueries,  es va decidir fer una ruta sense marxar molt lluny de casa. Varem començar amb una idea,  i al final es va canviar una mica. Varem descobrir algun cami nou, i tb un tram molt guapo, però que es queda tallat. Anem a netejar la continuació? :)

2 comentaris:

Clara ha dit...

Tu non tens solució per molt que vagis a Lurdes ja ja..Però la ruta que va preparar el Ru es molt maca..

Unknown ha dit...

:P Jo tb t'estimo molt :)