diumenge, 3 de gener del 2010

Ja hi som,visca el 2010!

Be,lany comensa carregat de sortides y em molta feina,aixi que ha comensat be,esperem que segueixi aixi :)

Aquet any,els meus companys per la primera ruta van ser la Nuri,el Vicenç i el Sergi.Aqui els teniu a la torrassa.


La Nuri ens va portar per una seleccio dels millors senders de la zona i ens va sortir una ruta prou entretinguda i dura. Encara que ara no se si es que va ser dura,o es que jo no vaig tindre un dels meus millors dies.
Igualment ens ho vem pasar prou be i si no fos per alguna incidencia mecanica,la sortida auria sigut rodona.
Aqui veiem a un mecanic,dels de veritat,reperan la cadena de la Nuri.


I be,jo vaig punxar,pero no hi han fotos del moment.
Aqui veiem el perfil de la ruta.



Una novetat 2010 es la nova pagina http://www.areabiker.com/
Areabiker,es una evolucio de foromountainbike.Internet esta sempre creixen i els administradors del foro,creuen que ha arribat el moment de que els foros evolucionin a alguna cosa mes.Areabiker esta ple de noves opcions,que el fara diferen a als simples foros.
De moment podem disfrutar ja duna versio Beta,que mica en mica anira incorporant totes les aplicacions que estan en projecte.
Be,us deixo.Avui es el primer diumenge de lany,i quina millor manera de celebrarlo que anar a traballar una mica. :) Entreneu molt! vosaltres que podeu...