dimarts, 26 de gener del 2010

Estic cansat!

Aqui esta un dimarts mes,els dimarts son un dels meus dies preferits.I es que els dimarts faig festa! Aixi dons,avui es un gran dia per sortir a entrenar una bona estona i mes em el dia que fa.

Cuan em vaig fer em la CaXitos,la idea no era per ferla servir nomes per fer ciclocross,sempre he pensat que una bicicleta aixi don molt joc i avui era un bon dia per veure si es veritat.
He fet una mica de tot,pistes,carretera,senderillos... mar i muntanya vaja.



La ideia era fer la ruta del pollastre.Una ruta que magrada molt i que esta prou be com entrenament.
Per comensar,he anat cap a Canoves per els camins de marata,un cop a Canoves he agafat la carretera i ja no lhe deixat fins a St.Bartomeu.Pel mitg he fet uns cuants km,he agafat una mini pajara pujan a Arenys i no lhe deixat fins a Mataro.Sortin de Argentona,no tenia molt clar per on tornar cap a casa,pero tenia ganes de fer algun corriolet,aixi que he pujat cap a Orius.
Al poc de comensar a pujar,miran enrrera he vist un grup que feia prou bona planta i tenia tota la pinta de que em pasarien com avions,aixi que mhe fet a un costat i he deixat que em pasesin.He afluixat una mica i he pensat que intenteria seguir el grup fins a dalt o al menys fins al poble. A la estona mha pasat un dels del grup,pero no pasava ningu mes.Mhe girat i he vist que del grup,nomes en cadava un i anava enganxat a la meva roda.El de davan no sescapava,aixi que he anat a per ell.
Despres duna estona mhe tornat a girar i he vist que ja erem els 2 sols.Mhe cadat darrera seu una estona i he anat miran el pepino de bici que duia.Una Cervelo chulisima.
Jo esbufagava força i ell no semblava que anes massa collat,pero de cop sha aixecat de la bici i la velocitat a baixat un pel,he pogut pujar un pinyo i anar una mica mes comode.Fins hi tot aixi he vist que ara el podia seguir millor i que el podia avansar sense aumentar el ritme,aixi que com qui no vol la cosa lhe anat deixan enrrera XD
Guau! es el primer pal de la CaXitos i segur que fot mal que et deixin aixi,em un ferregot com aquet.
Al poble sha cadat esperan als seus companys,aixi que he seguit mes tranquilament.Mes amunt he vist que ja tornava a vindre,pero no mha fet falta apretar per arrivar a dalt i agafar el caminet de baixada que ja feia estona esperava.
La veritat es que mha costat,he arrivat abaix em les mans fetes pols dintentar frenar la bici,pero ha estat prou divertit i ha sigut una bona manera dacavar la sortida del dia.


Al final han sigut 85km ben bons i no se si es per aixo que estic una mica cansat.Be nois,vaig a fer una mitgdiada,que me lhe guanyat ;)

1 comentari:

Clara ha dit...

Dons si, aprofitar que tu has guanyat ..Ho quina enveja poder fer la mig diada….