dimecres, 19 de gener del 2011

Sortida em l'escoleta.

Dilluns-Sortida em les flaques.Toca estirar les cames,que la setmana passada va ser molt dura.
Dimarts-Ultima sortida em la Monstrua :(
Quedem em el Ru per anar cap a Canoves.Com sempre que quedem em el Pere,tenim problemes d'ultima hora que ens fa quedar com uns impresentables. Aquest cop aconseguim arribar i el Pere com a recompensa per el nostre esforç,ens presenta una serie de corriols a quin mes guapo.
Nomes comensar,veig que tornare a patir i es que la Monstua no esta pensada per fer depen quines pujades.Pq no aure muntat un plat mes petit?
Tot i aixi,la bici va fantastica i menys a les pujades em mes pendent,no tinc cap problema per seguir el ritme.Be,fins i tot hi ha algun tram on mes aviat els demes tenen problemes per seguir el nostre :P

Despres de la segona pujada del dia,varem parar a fer unes mossegades a uns entrepans i menjar unes mongetes màgiques per recuperar forçes.Per tot seguit anar a buscar la resta de corriols ja de baixada fins el poble.

Res,una bona ruta d'on segurament treurem una sortida que estem preparant em el Ru ;)

Dimecres i dijous vaig sortir a rodar una mica per muntanya.Be,dijous poder com que varem sortir em mes gent,vaig corre una mica mes.La veritat es que va ser una sortida em molt bones sensacions. Encara que tb podria ser que fos pq vaig agafar la Niner de proves de la botiga...
Divendres descans.
Dissabte-Feia bon dia,pero em fotia força pal sortir.Feia molt que no sortia em la meva bici i em els plans que s'estaven preparant per diumenge,seria millor que proves de tornar a pujar a la Scalpel.
La veritat es que cap al final de la sortida em vaig animar prou,i vaig acabar fent una mica mes del que tenia pensat en un principi.

I arriba el gran dia. Diumenge!
Quedem em els flacos i el Ru per anar cap a Sta.Cristina. Els amics de la Escoleta ens tenien preparada una bona excursió.
Es el que tenen els blogs,aquesta colla llegeixen el blog dels flacos i es pensen que som uns animals.Aixi que ens varen preparar una cosa fora del normal.
Diria que ens esperaven tots em els braços oberts,pero la veritat es que varem arribar els primers.
Mica en mica arribaven i ens anàvem presentant. Al final erem una bona colla i en els primers trams de sortida feina teniem per passar tots per els corriols.
Tants dies de calor i clar tots ben valents i lleugers de roba.Pero fotia una rasca important i la ruta no pujava gens ni mica.
Sort que al final es van atrevir a posar una pujada on escalfar i treures el fred de sobre.

Despres d'unes quantes curves,pujades,baixades,arbres,alguna pedra,algun pal i aquestes coses que passen a les sortides em grups,ja ens anàvem coneixen i cada cop costava menys parlar i arrencar uns riures.

La ruta va ser prou trencacames,tenia parts de corriol molt tancat i divertidissim,i altres parts mes amples i rapides on la velocitat mitja pujava prou.El que no tenia,era ni un sol moment on avorrir-se.

En fi,mireu si ens ho varem passat be,que ja estem planejant fer mes quedades bloggers.Aviam si a la propera podem estar a l'alçada.

Us deixo els enllaços dels blogs amics que ja han penjat croniques.


2 comentaris:

Nava ha dit...

Bona crónica Francesc, cuidat, que ja ho fas i récords al senyor Ru, fins aviat. A10.

Xavi ha dit...

Com diu en Nava, bona crònica! Ja podeu planejar una bona sortida, per si de cas anirem entrenant perquè es nota que no pareu mai. Records