dilluns, 17 de gener del 2011

lll Volta pel Vallès (By Ada & Santi)

Em la bici ja apunt,les llums preparades (sortin em aquesta colla...) i em una mandra de collons,vaig cap a l'estació de tren. M'espera un bon tute abans d'arribar al punt de sortida.

Fot un pal de pebrots agafar el tren a aquestes hores,pero se que valdrà la pena i a mes tinc moltes ganes de fotre-li canya a la Monstrua!






Aqui teniu un petit resum de la sortida,pero com us podeu imaginar,en tants km i tanta gent,la sortida va donar per tan que no seria possible explicar-la sense publicar tot un llibre.

Recordo quant treballava de soldador,que els meus companys no entenien com em podia agradar tan aixo de les bicis.Es difícil d'explicar,pero si s'apuntessin a alguna d'aquestes sortides,estic segur que ho entendrien.

Ja al final de la ruta,el Ru i jo ens varem separar del grup per anar cap a casa seva. Arribant s'em va ocorre tornar fins a casa en bici,per no tindre de fer mes hores de tren i ell em va acompanyar un tros i em va explicar com tornar a casa.
Total,que unes 12 hores despres,vaig tornar a casa.Cansat,pq enganyan-se,pero content del fantastic dia de bici i de les sensacions que em va donar la monstrua.



2 comentaris:

Nava ha dit...

Saludos compañero de rutas !! Vaya pepinón que te has montado, ya me contaras como vas por los tramos de trialeras, deu ni do, por cierto ... 12 horas, vamos para aburrir la bici esta, si, pero como bien dices te tiene que gustar un montón, si no de que, Francesc a cuidarse y ha ver si para la próxima ya me pongo a tu nivel, un saludo, cuídate.

Ada Xinxó ha dit...

Que bé que ens ho vem passar!! i quina quilometrada que et vas marcar, ideal per rematar-ho amb una passejadeta per les rebaixes, jejeje!
Passa'm les fotos by mail, please!!