dimarts, 2 de novembre del 2010

Reebok

Una de les coses que te la globalització,es que avui en dia qualsevol marca pot vendre qualsevol cosa. Van a Taiwan,demanen el cataleg,hi graven la seva marca i a vendre.
Hi han marques que encara tenen la seva dignitat i al menys els disenys dels seus productes encara els fan ells.Al menys aixi encara hi ha productes que no es poden trobar em 173 marques diferents.

Ens podem trobar bicis de diferents marques iguals,cameres de fotografia,mobils,estris de cuina... el que sigui. Fins hi tot hi ha marques que organitzen curses de MTB!

Reebok s'ha passat al mon de la MTB i em força exit. Segurament tots n'heu fet de curses em reebok. La volta a la cerdanya,el bicicims per Girona fins hi tot hi ha un campionat de varies proves em reebok!

Val,val,ja ho deixo...

Aquest diumenge varem avortar la sortida em les flaques,ja som grans per sortir de casa em pluja. Tb fa dies que pensàvem com aprofitar el dilluns festiu,i al final s'ens va ocorre anar al Roadbook de Castellfollit de la roca.
Ens varem ajuntar els 4 pringadillos de sempre i cap a Castellfollit.L'objectiu de l'equip era no perdrens i riure mes que els demes.
Va ser el dia de retrovan-se em el Pere.Ja fa mes d'un any que en una sortida va caure i es va fer mal al genoll i des de llavors que no sortia en bici em nosaltres.
L'Heri es va presentar em la Voodo de 29",jo,com q encara no havia pogut provar la "nova" mtb,vaig decidir anar em la CaXitos.Se que podria pillar caxo,pero millor em aquesta bici que segur q funciona,q no pas em una que fa mes 2 anys que no surt de casa.
El P i el Ru,van vindre em unes vulgars dobles de 26"

Els equips de 2 a 4 personatges,sortien cada minut.Nosaltres erem uns dels ultims ( equip 28 de 32) i a sobre,no varem poder solucionar uns problemes abans de la sortida i ens varem quedar ultims.Pero ultims,ultims eh! Sort que a la sortida hi havia prou menjar per tindrem distret.

Un cop arrancats,varem agafar un ritme prou macu i varem anar fent.No ens varem perdre ni un sol copi si que ens varem adonar que alguns equips tenien seriosos problemes per seguir el llibre de ruta.
Duran la ruta i per asegurar-se que ningu es passava de llest,hi havien controls sorpresa.Uns controls on ens teniem de fer una foto i despres a la arrivada ens controlaven que estiguessin tots.



Al tiu que va posar l'ultim control esta nominat a cabro de l'any!

Els avituallements eren prou curiosos i nomes un era buit.No hi havia res,ni ningu.Poder per aixo no quedava res.
El recurregut va ser genial.Practicament tot corriol.Res espectacular-ment difícil, pero si molt,molt divertit.Aixo si,quines pujades!
Un 10 per la organitzacio i aviam si d'altres aprenen a organitzar coses d'aquestes per 10€.

5 comentaris:

Santi Val ha dit...

De lo de Reebok no he entes un borrall però les fotos del roadbook son ben divertides, ja veig que no us aborriu!!

Anònim ha dit...

"...vulgars dobles de 26"? És el que tenim el P i jo. Som així de poc originals.

Igual que en Santi, jo tampoc he entès res de lo de Reebok. No sabia que fessin aquestes coses.

Va ser un diumenge prou divertit.

Rubén

Gerard ha dit...

Aquests de ciutat teniu unes bicicletes molt rares.
No sé com inventen les all mountain, podent posar unes rodes de tacs a la bicicleta de carretera ;)

Clara ha dit...

Ilegalll que fas sortint en bici eh!!! Ja ja t'agafare...
Quines fotos mes, mes ummm

Apaaaaaaa una abraçada

Ada Xinxó ha dit...

Que diver!!a mi m'encanten els reeboks!