dissabte, 27 de novembre del 2010

Bicimuntanyada d'oix i alguna cosa mes.

Va,anem al gra que tenim feina avui.

Diumenge passat vaig anar a la pedalada d'Oix.
Per poder anar,vaig anar a dormir a Besalú i a les 7 i algun minut,despres de dormir unes poques hores,em vaig enfundar les 4 teles termiques i em vaig pujar a la bici per anar cap a Oix.
Em vaig llevar em les cames com pals i al primer moment de pujar-me a la bici,em va donar la sensació de no haver muntat les rodes.
Allo es movia menys que les bicis de spinning!

A mes,no tenia ni idea del que podia tardar en fer el trajecte i per si fos poc,el GPS no es va voler encendre.Aixi que ni idea de l'hora,ni dels km que duia fets,ni dels que em quedaven per fer. Quin desastre!
Encara sort que vaig ben equipat i el fred es soportable.

A Oix fotia un fred de la ostia! Pero ja hi havia moviment i em vaig trobar a algun conegut.
Tenia al cap anar a competir,pero despres del tute de tota la setmana,ja tenia clar que les cames no serien unes bones aliades.Tot i aixi,tampoc m'esperava anar tan malament :)
Per ajudar encara mes,quant vaig preperar el Camelbak per la sortida,no vaig pensar en posar l'eina de desmuntar la roda de darrera.Aixi que,si punxava no podria reparar la roda i per anar be,la bici tenia d'acabar en condicions per tornar a Besalú,ja que tampoc tenia telefon per poder trucar i que em vinguesin a buscar...
En fin,que mes val que anem em conte,pq allo esta ple de pedres de totes mides i totes tenen cara de volguer rebentar la roda.

Nomes sortir vaig prou be,pero tampoc va durar massa estona.De cop em va comensar a sobrar tot i les cames em varen comensar a cremar de mala manera.En un principi vaig aguantat,pero al final,ja una mica grogui,em vaig parar i em vaig treure la jaqueta,per posar-me la armilla Gore i un canvi de guants,per uns mes finets.
Al final vaig aconseguir arribar sense punxar,em un ritme mig resignat,com a mig gas,pero sense poder correr mes.Una sensació tot estranya.
El regurregut prou chulu i dur.I em algun corriol tot moll,que devia ser prou guapu per qui tingues el dia.

Com que el GPS no es va engegar,no tinc ni idea dels km que em devien sortir,pero calculu que serien prop de 80km.
Un cop a Besalú,vaig tindre de pujar al restaurant de beuda a per les claus de casa.Bien,quina ilu... :)

Dilluns em vaig saltar la classe de spinning i dimarts vaig anar a passeig em una amiga,pero molt de tranquis eh! Es tenen de recuperar les cames com sigui,que vaja setmana havien aguantat.

Dimecres vaig quedar per anar a veure algun tram nou dels que havien obert per la prehistorica.Ens va sortir una sortida molt maca i dura i mes tinguen en conte l'ostia que em vaig fotre a un dels trams nous. Baixavem prou animats,baixador,curva a la dreta... s'em gira el manillar i.... PLAM! De cara al terra :)
Res,chapa i pintura.Al principi em feia prou mal el genoll,pero res trencat i el cop a la cara no va ser massa fort,aixi que res. Que be caure sense fer-se massa mal :)

Un cop a casa,el genoll ja no tenia tan bona pinta,pero no passa res,al vespre encara sera pitjor :)

Dijous em vaig llevar millor del que em creia,pero el genoll era gros com una pilota de basquet.Toca mes descans,si de fet ja em va be...

Divendres si que no es podia faltar a la sortida em les XC,aixi que toca aguantar una mica i pedalar. Com praticament tots els divendres,una sortida divertida,entretinguda i em bon rollo.Genial per pedalar i desestressar-se una mica.

2 comentaris:

Gerard ha dit...

Lo d'haver d'arribar-se a Beuda a buscar la clau és la puntilla per acabar amb tu (potser una copia de la clau aniria bé).
A a Beuda també si pot arribar passant pel Bassegoda, Lliurona, o dic per si no en tens prou ;)

Unknown ha dit...

Ja ho vaig fer a l'estiu em la CaXitos! Besalú,Llierca,Bassegoda,Lliurona,Beuda,Besalú. Va estar prou be :P