diumenge, 29 d’agost del 2010

Posem aixo al dia.

Tampoc es que hagi sortit mols dies des de que es varen acabar les vacances a Besalú,pero crec que es millor posar una sola entrada em varies coses,que no varies entrades em res per dir.

La setmana de retorn a Granollers,va ser de 0 km en bici.No vaig fer res de bici fins diumenge,que varem tindre visita i la varem treure a fer una volta em bici.

Tampoc varem fer molt,pq ella venia d'una cursa i estava cansada. La ruta,em la companyia del Vicenç,l'Angelillo,la Nuri i la convidada d'honor (la Fatima),va ser per La Roca i va estar plena de corriols d'aquests que tan ens agraden.

Dilluns varem tornar a la feina i la veritat es que ja em va anar be.Va ser un dia prou intens i la feina em va anar be per no pensar en altres coses. De fet,va ser tot una setmana prou estresant a uns quants nivells, i un altre cop fins diumenge no vaig tornar a "tocar" la bici.I aixo que dimarts la vaig portar a la botiga em la intencio de sortir a pedelar. Pero res,que fins diumenge no es toca.
Aixo si,diumenge...diumenge la vaig tocar i molt!
Em el Ru,varem anar cap a Besalú,on la CaXitos m'esperava impacient. Una mica d'oli a uns quants punts estretegics,pq em deixes de fer el soroll que feia la setmana anterior i cap a Figueres. La ruta,mes o menys:
Besalú,Avinyonet de puigventos,panta de Boadella,Darnius,Maçanet de Cabrenys,Prats de Mollo,Camprodon,St.pau de Seguries,Castellfollit de la Roca,besalú.Uns 180km em un puertaco on el Ru em va fotre 2 pals.Si,2 pals d'uns 5 minuts cada un. Si be ja tenia clar que tenia de sortir mes,aqui em va quedar clar que em fa falta de veritat.
Aixi que aquesta setmana m'he posat les piles... :)

Dilluns de descans (com sempre) Aquesta setmana es festa major a Granollers i em estat mes tranquils a la botiga,a mes de que ja en som 2 treballant i es diferent.
Dimarts al mati tenia festa i varem sortir em l'Eric a pujar al castanyer.
Dimecres tb em ell,varem fer una volta per La Roca.
Dijous un altre cop descans,que aquest finde a granollers sera llarg! :D

Divendres. Em la Nuri varem dir d'anar a la platja,aixi que ens varem preparar uns entrepans,el banyador,les bicis i cap a Cabrera de mar. La ruta,com sempre que guia ella per la zona de La Roca,Llinars i voltants,super entretinguda i divertida.Vinga pujar i baixa per un munt de corriols.Al principi encara seguia,pero cada cop tenia mes ganes de veure l'aigua del mar.
Un cop a Cabrera,ens varem cruspir els entrepans i la migdiada obligatòria. Quant ja hi duiem prop de 2 hores,la Nuri va començar a queixar-se de set,aixi que varem anar cap a la benzinera on ompliríem els diposits.
D'alla fins a casa,va ser tot una odissea.
Ella es va començar a trobar malament i a mi em va començar a fer mal la cama.Total,que el cami de tornada es va allargar molt,pero tot i aixi la ruta va estar prou be i a mes,ens varem distreure prou fet fotografies.Aqui us deixo una mostra:

Despres de tot,la ruta va estar prou be,encara que varem tardar un munt de temps per fer-la. Dissabte voliem anar a fer la Turbon,pero la meva cama no estava per masses histories,aixi que em vaig "quedar a casa". L'Ada i el Santi em van dir que anirien a una sortida que s'estaba maquinant al foro dels maratonians i vaig decidir anar una estona em ells. Al principi la cama no es va portar massa be i creia que no arribaria pas fins al panta de Canoves,pero la veritat es que un cop calent,ja no em va molestar mes.Tot i aixi,a Vallforners vaig decidir deixar el grup,encara els hi faltava molt i no tenia cap ganes de seguir pujant. :)

De tornada em vaig anar creuant em molts ciclistes i vaig parar a parlar em ells una estona.Entre la baixada i les parades,la cama es va anar refredant i cada cop em feia mes mal,fins al punt de que a la zona de mil pins,vaig tindre de fer alguna pujada a peu,per que era incapaç de pedalar.
Desprens em vaig passar bona part del dia em cremes i bosses de fred per intentar recuperar la cama per avui.

I avui... Avui ja ho deixem fins la propera entrada del blog :)

Lluis Ciclista ha dit...

je je molt bona, a veure si aprèn més d'un i també baixa a la platja en bicicleta ... tant cotxe es munten uns sidrals de collons en els pobles de la costa ... bocata tovallola i a pedalar...

Clara ha dit...

Menys mal que t’has dignat a actualitzar al teu blog..Ja veig que tampoc has deixat de fer coses, primer una gran sortida amb companyia de luxe, desprès tirades llargues, paradeta a la platja i dolor de cama, bastant complert nooo..

Gerard ha dit...

180 km per Besalú... sí que hi vas donar voltes amb lo petit que és!!!