diumenge, 1 d’agost del 2010

El retorn!


La guia

Els altres.

Si,ha costat molt de temps,pero el Ruben i jo em tornat a una ferrada.
Ja fa molts dies que hi donem voltes,pero fins avui no ens ha estat possible aconseguir una guia a la nostre alçada. Es que som molt dolents i no tothom pot anar a fer una cosa aixi em nosaltres.Em ella un amic de confiança,per si ens pases res,que ningú sàpiga que erem em ells.

El lloc triat,Montserrat.

Al principi,per escalfar una mica de runing.La veritat es que no em tardat en escalfar (quina calor!) i llavors ja em anat alternant trams MOLT verticals,em altres mes senzills on no fa falta anar lligat (el que no vol dir que no tinguin perill).














I res mes,objectiu complert.

La tornada es va fer moool llarga,varem baixar moltes escales,per pedres,llocs macus,varem parar a menjar una mica,em vaig donar un cop al turmell bo,parada al monestir per hidratar-se i mes patejar fins al cotxe. Uns caminant i el que no podia dons corrent.

En total,que varem veure moltes pedres,paisatges,cordes,cadenes,llocs complicats,llocs mes fàcils,riures,algun punt de patiment.Tot aixo em molta calor i bona companyia.Com sempre :)



3 comentaris:

Lluis Ciclista ha dit...

caco endeuuuu !!! quina por !!!!

Unknown ha dit...

Quines ganes tenia de posar una entrada al blog sense que hi sortis cap bici!
Luis,por... per mi o per les companyies? :)

Ho teniu de provar!

Santi Val ha dit...

Quina colla de trepes!!! Por per les companyies, segur!!!