diumenge, 14 d’octubre del 2007

mentalmente no,pero fisicamente ya has pasado por aqui.













Be,aquesta ha sigut la frase del dia i les grafiques son de la ruta.


a veure si la Noe em pasa alguna de les fotos q ens ha fet duran la ruta.


A primera hora feia fred i em feia mandra sortir,pero un cop a sobre la bici es pasen tots els mals.


He anat enganyat,pq creia q seria mol mes tranquila la ruta i deu ni do el q em corregut.Em prou feines mhan deixat menjarme tranquilamen lentrepa q me demanat a dalt el corredor.


No habia anat mai per la zona on em comensat la ruta i tot hi ser pista,sem a pasat prou rapid.suposu q per la novetat,la bona companyia i pq no hem anat treien el fetge tota lestona.


Resumin mol la sortida,seria una cosa aixi com:


Pista,pista,,baixada q fa 3 anys es feia,mes pista,mol mal de cames (Carol),pista,pujada per Gr em el Ribi,mol ofegat (jo,per culpa del Ribi),entrepa escoltan contes orientals :),gr (aquet cop de baixada),pista i per fi un corriolet maquisim i mol divertit,caiguda Ribi,mes corriol i per fi una carretera (Carol).


Feia dies q no feia tans kmi mha agradat tan el recurregut,com la companyia.


i a mes,he fet numeros per entra a una llista negre.Quina ilu !!