dijous, 9 de febrer del 2012

NEU n'hi do

Aquesta setmana passada, el Bkool ha tornat a funcionar! Després d'uns dies intentant varies coses amb els nois de Bkool, al final em trobat la solució i em aconseguit que vagi correctament.
Aixi, tot hi que aquesta setmana passada ha fet molt fred, he pogut acumular una estona de pedaleig, tot còmodament davant la TV. No es tan divertit com sortir amb la Niner, però es prou mes agradable que sortir de nit, nomes acompanyat per la bici i el fred.

Per el cap de setmana em quedat part del Bestiar i la colla de Castelló. (aquí teniu el blog del Carlos i la seva crònica de la sortida)

Uns dies abans, el temps ja ens feia preveure que seria un cap de setmana fred



i collons si ho va ser:
La organització de la Kdd, pràcticament perfecte. Amb dorsals i tot per identificar ràpidament als que encara no coneixem.

Verificació de pes.

Endavant! La primera pujada es dura...

i els mes fluixos aviat es tenen de baixar :P

Tot i el fred, la fotògrafa fa la seva feina.
Fred, neu... però quan ens ajuntem, no hi ha manera de fen-se estar quiets!

ni a ella!
Esperem que a casa sigui mes manetes amb les manualitats!


Quan dic que feia fred...

Encara que el Carlos va pensar en tot, i portava un termo amb caldo calent! Aixo es un organitzador professional!



El Dani agafant-se ben fort a un pal per no caure!
El Ru es un amant dels dies mes freds!

No com ella. A la foto es veu com ho va passar de malament.
Tota la colla ben juntets per no passar fred.

Punxada i tothom corren a posar-se còmode. Asseguts al sol, amagats del aire... el que sigui per que el fred sigui el mes suportable possible.
I al final ho aconseguim. Aquí si que s'hi esta be! Els de Castelló ho proven...

Peró fent marranades, els del Bestiar som els millors!

Algun dubte?

Unes 6 hores de sortida, 42km,corriols, molt desnivell, mes fred, i com no, molt i molt bon rollo. Calçots, vi, carn, cava... aquestes sortides em deixen ben tip!

Diumenge no tenia ganes de passar fred, i com no vaig quedar amb ningú, vaig aprofitar per sortir mes tard.
Aprofito per anar al super i omplir una mica el rebost, arribo a casa gaire be suant de la calor que havia passat, aixi que per sortir en bici, tampoc fa falta que m'abrigui tant. Fins hi tot agafo l'armilla per si pujant tinc calor i em sobra la jaqueta gorda.

Volia mirar de connectar alguns tracks de la zona, amb la meva anterior zona. Per començar toca fer un Puiggracios. Al principi la pista estava prou be, aviat veig neu, però sembla que esta en bon estat, com la del dia abans i es pot seguir pujant sense dificultats. Mica en mica, la pista es va enfilant, hi fa mes fred i la neu cada cop es mes dura. Les roderes ja estan glaçades, costa mes pujar per la neu i al final tinc de baixar-me de la bici. Els peus no s'ensorren a la neu! Vaig empenyen la bici i trepitjant les petjades que havien deixat algunes bestioles a la neu per no relliscar.  Depenent de la cara per la que anes la pista, el terra era net o glaçat. Arribant al castell del Clascar, em trobo amb alguna moto que te problemes per avançar, aixo em deixa tranquil, pq si havien pogut arribar fins allà, es que la baixada fins Puiggracios devia estar prou practicable.
Per la hora que era, podia baixar cap a La Garriga, ja que la mitja ja deu haver acabat. Agafo molt de fred i per escalfar una mica tiro cap a Cànoves i em trobo la Blanca. Decideixo anar una estona amb ella i em porta fins l'entrada de la baixada del Ventura, la companyia  es grata, però... decideixo baixar :) El terreny esta molt malament, fred i relliscós, aixi que camino mes del normal. :(

A Cànoves faig una parada per omplir la panxa i vaig cap a Granollers. Cada cop fa mes fred, però estic una bona estona jugant per els corriols on tants cops he sortit a entrenar. Un cop trepitjo l'asfalt, me'n adono que el temps esta canviant, encara nevera! Vaig pensar que seria interessant passar via i anar per carretera cap a casa. Encara no havia sortit de les Franqueses, que comença a caure neu. L'aire ve de cara, fot un fred de collons i cada cop neva mes...


Arribo a casa amb 70km i 5 hores de sortida. Em baixo de la bici i no em noto les cames, les tinc glaçades, igual que els peus i feina tinc per no caure a terra. Estic K.O!  Com m'agrada XD