diumenge, 29 de gener del 2012

Setmana santa

Si, ja se que falta molt, però es que aquesta setmana me portat molt be i no he entrenat gens. Aixi els hi dono una mica de peixet als companys de rutes, que si no es queixen que no em segueixen. (Eh Dani...)

Dilluns volia anar a fer una volta suau, pero la veritat es que em feia mal tot el cos i vaig preferir quedar-me treballant.
Dimarts si que vaig sortir una mica, una hora justa i pocs km, pero divertits i aprofitats.
Dimecres vaig voler fer una sessió indor amb el Bkool, però em vaig quedar amb les ganes. Poder vaig fer 10 minuts, partit en uns quants intents. Després del desastre, vaig decidir que dijous sortiria havent plegat i amb les llums.
Aixi que dijous mini nocturna. Tb una hora, per terrenys menys trencats, pero tampoc massa rapid. Es que amb el GPS i de nit... pero be, aquesta setmana farem alguna sortida mes.

Divendres i dissabte res. Be, dissabte vaig insistir amb el Bkool, però al minut i poc segons ja va fallar i vaig plegar.

I avui si, he menjat mes que no pas he fet km, però una mica em fet rodar les rodes de la Jet9.

Per començar anem preparant el dinar.

Ho se, es maca eh!
Avui teníem feina, em anat a ensenyar alguns corriols a uns nois que venen a passa la setmana per aquí i no es coneixen res.


Uns pocs km i desprès de que el jefe ens foti la vacilada amb la Sherco, anem a per el dinar.
Els peus de porc ja estan apunt...
Una ultima volta per fer pujar el dinar i cap a casa.
Sabeu que? Fins hi tot bruta es maca ella!


Ara que ho acabo d'explicar, veig que mes que ser un sant i no entrenar pq la resta del bestiar pugui venir amb mi a passeig, el que ha passat es que els astres s'han posat de part de la Clara, i no m'han deixat entrenar pq aixi s'atreveixi a venir algun dia amb nosaltres.
Anims Clara, tu pots! :P

1 comentari:

Clara ha dit...

Bueno encara no ho tinc gaire clar, crec que ja no se que es anar amb bici de muntanya i veig que tots vosaltres aneu progressant molt i mes de cara al Ironbike, així que millor quedem per dinar guas guas..
Va xiquets ja en direu als vostres plans, que ja m’organitza’t al calendari..