dilluns, 19 de juliol del 2010

Aconseguit!

Ahir varem enganyar a la Ada i al Santi per anar al bike park!

petites 21

(hi han fotos dolentes de veritat,pero el fotògraf es el que es…)

              

                    
                    

                   

                  

                     

                  

I quant ens varem cansar de fer baixades…

Be,el proper cap de setmana son ells els que ens enganyen a nosaltres,aviam si tb donem la talla.

Properament mes fotos a http://www.salutirauxa.blogspot.com/

4 comentaris:

Santi Val ha dit...

Uooooooo!!! Com m'ho vaig passar, ara a veure qui es possa a patir amb la de rallye.... Gracies per enganyar-nos!!

Ada Xinxó ha dit...

Jejeje, això properament més fotos al nostre bloc, a veure si no tardem massa, que anem amb una setmana de retard! M'ho vaig passar molt bé, ara em sap greu no haver començat a saltar abans... hi hauré de tornar... per cert, a mesura que passa l'estona cada vegada tinc més agulletes!

Unknown ha dit...

Jo ara vinc d'estirar una mica al gim.No estic tan tocat com la setmana passada,pero tampoc estic fresc com els pingüins.

Aviam si dema m'atreveixo a sortir a entrenar una mica per dissabte,que em feu una por... Si voleu ho podem canviar per un bikepark eh!

Unknown ha dit...

Ru! Al final de la pagina estan los enlaces a mis blogs favoritos ;)