dilluns, 22 de març del 2010

30

Cumple Ada30 041p

Encara que no ho sembli,aquesta noia que va com una moto,dema fot 30 anys! Aixi que qui la vegi,que no dubti en feliçitarla.

 

Aquet finde ens em dedicat a celebrar els seus 30 anys.

Divendres el Santi li va preparar un sopar sorpresa.

Cumple Ada30 007 aniversarib ada

  Cumple Ada30 005Cumple Ada30 015

En total uns 30 asistens al sopar,que vem acabar ben contens i tips de menjar.

Cumple Ada30 006 aniversari ada aniversaria ada

Cumple Ada30 016

 

Diumenge,tot i la amenaça de pluja,vem anar al montseny.Ara feia temps que no hi anavem i ja comensa a ser hora de fer alguna pujada llarga.A mes,ens mitg aseguravem de no tindre danar saltan els arbres que hi han a tots els corriols.

Cumple Ada30 018Cumple Ada30 022Cumple Ada30 023

Cumple Ada30 025 Cumple Ada30 027 Cumple Ada30 028

Cumple Ada30 029 Cumple Ada30 031 Cumple Ada30 030

Cumple Ada30 032 Cumple Ada30 034 Cumple Ada30 033 

  El nostre amic tren ens va portar fins el punt de sortida i des dalla,el Ruben i el seu GPS ens van anar portan per tota la ruta prevista.La pujada fins a la calma,va ser tan llarga i dura com ens esperavem,va ser un bon entrenament.I la resta de la ruta va anar alternan pistes i corriols tan de pujada com de baixada.Al final,tot i els intents del Santi per despistar,vem arribar a St.Celoni on acaba la ruta i on ens van fer 4 fantastics entrepans de llom.

 

Apa Ada,a descansar que la edat no perdona ;)

 Cumple Ada30 035

8 comentaris:

Ada Xinxó ha dit...

jejeje, com que jo no tinc temps et prendré la crònica pel nostre bloc!! Quina celebració més estupenda i això que encara no ha arribat el dia, que em feu vella abans d'hora! Bueno va que si és per passar-ho així de bé ja firmo!

Santi Val ha dit...

Molt bona la crònica!! I molt xules les fotos! Si sapigues on es Sant Celoni segur que no arriben... Salut!

Unknown ha dit...

Jo tb mho vaig pasar molt be,pero em devia mosegar algun bichillo i ahir sem va comensar a infla la cama...Ara no la tinc tan inflada com ahir,pero no puc estirar del tot la cama i de moment em salto lentreno del mati.Aviam si a la tarda no em fot tan mal i puc sortir :(

Ada Xinxó ha dit...

No fotis? espero que estiguis millor! jo tinc una cama amb 7 picades de mosquit però són del dissabte de Corró... ja ha arribat la primavera!

Clara ha dit...

Ja ja ja molt bona la cronica power.

Un cap de setmana rodo..Ens veiem aviat noooo

Unknown ha dit...

Si bueno,un fart descriure... quin mal de dits.Jaja

Q pilotes que sou :P

Unknown ha dit...

Amb aquestos soparots power i acabarás fet un tonell!

David Frehner ha dit...

Ada felicitats, ens veiem a la Volcat... la Fatima s ha chivat...