diumenge, 4 de novembre del 2007

Entreno per la classica

Avui toca sortir a rodar.Fa dies q no sortim a fer km i sacosta LA CLASSICA 2007!

La Noe i la Carol al final no venen (els hi fa por sortir em 2 nois tan ben plantats :) )
Axi q l'Ebis i jo anem a fer la ruta del pollastre.

Ja pujan a collsacreu,el Marc demostra les ganes q te de sortirse de lasfalt :P







Rodem una mica per la N-II i com no se on tinc el cap,pujem cap a Cambrils.Com ja no sabem per on tira segim amun i veiem un cartell q posa Orrius i clar,anem-hi.




Carretera tallada!i ara q?pf...cualseol torna a baixar.Va Power,anem per la pista.Porfa...


Despres de 5 km per pista,pujan em unes rampes ben bones i baixan sense gaire penden (encara sort) arrivem a Orrius i seguim ja per carretera fins Granollers.

Soposu q m'auran sortit uns 100km en 4h 35 minuts.He cremat unes 3367 kcal (-les pastes q ens hem menjat) I de pulsacions...194 de maxima i 141 de mija.

A estat xula la sortida i segur q em lentreno davui,els pepinos de la classica seran poca cosa ;)